Nampaknya orang gila seks dah semakin bertambah di muka bumi ini.. Dah la berperangai jijik, lagi bertambah jijik bila dorang menjadikan haiwan sebagai tempat untuk melampiaskan nafsu serakah mereka.. Sebelum ini seorang lelaki pernah menggemparkan orang ramai, apabila beliau menjadikan kambing betina perliharaannya sebagai tempat untuk memuaskan nafsu..

Terbaru, seorang wanita yang dikenali sebagai Jeana Louise Driscoll, 26 yang berasal dari Queensland, Australia.., telah diheret ke muka pengadilan atas pertuduhan penganiayaan haiwan kerana melakukan hubungan seks dengan seekor anjing.. Bodoh betoiii!

Miss simpati dengan binatang-binatang yang menjadi ‘mangsa’ kepada manusia keji macam tu.. Orang macam tu hanya memikirkan kepentingan dan kepuasan dorang jer.. Pelik betul dorang punya ‘selera’, sampaikan binatang pun menjadi mangsa! Haishhh!

Kegiatan terkutuk Jeana terbongkar selepas tiga buah rakaman video berasingan telah ditemui dalam telefon bimbitnya, video tersebut dipercayai telah dirakam menggunakan telefon bimbit.. Gambar di atas itu berdasarkan aksinya dalam rakaman video yang telah diambil oleh pihak berkuasa..

Menjijikkan betul, bila Miss tengok aksi beliau yang begitu bernafsu ketika melakukan seks bersama anjing hitam tu! Kes ni bermula sejak tahun 2014 lagi, bukti perbuatan terkutuk Jeana telah ditemui oleh pihak polis semasa menjalankan siasatan ke atas beliau dan ditahan pada tahun yang sama jugak..

Sebelum kejadian keji itu terbongkar, Jeana sebenarnya sedang menjalani pemeriksaan berkaitan kes dadah dan turut disabitkan bersalah kerana melakukan pengedaran ganja.. Rupanya minah tu terlibat dengan bermacam-macam kegiatan tak bermoral!

Jeana telahpun mengaku bersalah atas perbuatan kejinya di Mahkamah Brisbane pada Khamis lalu dan mengaku tindakannya itu di bawah pengaruh dadah.. Patutlah, otak tengah ting-tong.. Sebab tu la dengan anjing pun dia bernafsu.. Kesian anjing tu, tak pasal-pasal dia jadi mangsa..

LEAVE A REPLY