Semakin moden dunia, semakin kecil dan ketat pemakaian orang-orang sekarang.. Pakai pakaian muat-muat badan jer! Bukannya tak mampu untuk beli pakaian yang lebih longgar atau besar, kononnya ‘stylo’ bila pakai pakaian yang mengikut tubuh badan..

Lagi satu, kalau dah memiliki tubuh yang cantik.., perlu ke nak tayang dekat orang ramai?? U’olls tengok jer lah gambar ni, sakan pelakon Mawar Rashid ‘belanja’ bontot mantapnya untuk tatapan pengikut di Instagram kan..

Tak silap Miss, baru-baru ni pun Mawar telah menarik perhatian ramai kerana berpakaian ketat nak mampos hingga menampakkan bentuk ‘tundun’ dan ‘buah ranumnya’.. Kali ni Mawar ‘belanja’ bontot pulak, lepas ni dia nak ‘belanja’ bahagian mana pulak Miss tak tahulah??

U’olls baca jer lah komen-komen yang dilemparkan terhadap gambar tu, semuanya fokus kat bontot Mawar.. Itu lah yang agaknya Mawar suka bila ruang komennya ‘dibanjiri’ dengan komen-komen tak senonoh macam tu.. Itu sebab lah Mawar sakan dok ‘belanja’ gambar yang macam tu!!

Miss tengok gambar-gambar lain yang dimuat naik Mawar di akaun Instagram dia, memang banyak gambar-gambar seksi dan ‘hot’.. Mungkin itu salah satu taktik Mawar untuk dikenali ramai. – Misshana.

LEAVE A REPLY