Gambar Nanu Baharuddin Bela Dan Pegang Anjing | Blog Berita Online

Gambar Nanu Baharuddin Bela Dan Pegang Anjing

August 21st, 2011 8 Comments Gossip Artis

Gambar yang dimuat naik oleh pelakon Nanu Baharudin memegang anak anjing belaannya bakal hits minggu ini. Mana taknye, sebagai artis yang beragama Islam yang memegang anak anjing pasti membuatkan mereka yang fanatik agama naik hangin. Lagi gambar after the jump.

Incoming search terms:

Sign up free email newsletter

Stay Updates with this Blog. Get Free email newsletter updates, Enter your Email here:

Don't forget to confirm your email subcription

8 Responses to “Gambar Nanu Baharuddin Bela Dan Pegang Anjing”

  1. azza says:

    anak dia pon dah cam rupa anjing dah!

  2. PakCik Komen says:

    Bkn nya x blh pgang Anjing ni…Kn ade byk bntg laen tuk jd Haiwan plhraan…Klau dh plhra anjing tu pandai2 lh samak…Klau anjeng tu dh msk smua sdut smua rmh tpaksa samak gak…Peringatan klau plhara anjing tu MALAIKAT x msk rmh tau… Ingat2 lh…Dh byk org kita terpesong ni…

  3. rahmat says:

    Ramai melayu islam yang terpesong, entah quran n hadis mana yang diorang baca. semak2 lah cerita teladan, seorang pelacur yang masuk syurga sebab memberi minum anjing kehausan dengan kasutnya, atau seorang anak solehah, yang setiap hari memandi dan menjaga ibubapa yang disumpah menjadi babi.

    Sesungguhnya Allah hanya mengharamkan kepada kamu memakan bangkai, dan darah, dan daging babi, dan binatang-binatang Yang disembelih tidak kerana Allah maka sesiapa terpaksa (memakannya kerana darurat) sedang ia tidak mengingininya dan tidak pula melampaui batas (pada kadar benda Yang dimakan itu), maka tidaklah ia berdosa. Sesungguhnya Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.” (Al-Baqarah : 173)

  4. nanunani says:

    muka nanu pun macam hanjing…patutla pun..muke xde cahaya iman…

    • kimball says:

      esok bila dh mati,muka kmu lak yg jdi anjing…

      • IMHUMAN says:

        Astaghfiruallahalazim..Dunia sudah terbalik. Anjing itu adalah HARAM disisi Islam. Tak tahu hukum Halal Haram ke ? Bawak2 mengucap ye :D Rumah kata pergi kubur kata mari !!!

      • siti says:

        kamu dah namapun kafir,tak payahlah nak masuk campur,memang nsnti mati taulah dia duduk dalam neraka peganglah anjing tu…

  5. sal says:

    astaghfirullahal azim…
    kucing pun byk yg comel2..anjing jgk yg nak dibelanya..

 

Leave a Reply to this Post