Gambar Nanu Baharuddin Bela Dan Pegang Anjing

Gambar Nanu Baharuddin Bela Dan Pegang Anjing

Gambar yang dimuat naik oleh pelakon Nanu Baharudin memegang anak anjing belaannya bakal hits minggu ini. Mana taknye, sebagai artis yang beragama Islam yang memegang anak anjing pasti membuatkan mereka yang fanatik agama naik hangin. Lagi gambar after the jump.

Incoming search terms:

  1. anak dia pon dah cam rupa anjing dah!

    Reply
  2. PakCik Komen Sep 5, 2011, 5:30 am

    Bkn nya x blh pgang Anjing ni…Kn ade byk bntg laen tuk jd Haiwan plhraan…Klau dh plhra anjing tu pandai2 lh samak…Klau anjeng tu dh msk smua sdut smua rmh tpaksa samak gak…Peringatan klau plhara anjing tu MALAIKAT x msk rmh tau… Ingat2 lh…Dh byk org kita terpesong ni…

    Reply
  3. Ramai melayu islam yang terpesong, entah quran n hadis mana yang diorang baca. semak2 lah cerita teladan, seorang pelacur yang masuk syurga sebab memberi minum anjing kehausan dengan kasutnya, atau seorang anak solehah, yang setiap hari memandi dan menjaga ibubapa yang disumpah menjadi babi.

    Sesungguhnya Allah hanya mengharamkan kepada kamu memakan bangkai, dan darah, dan daging babi, dan binatang-binatang Yang disembelih tidak kerana Allah maka sesiapa terpaksa (memakannya kerana darurat) sedang ia tidak mengingininya dan tidak pula melampaui batas (pada kadar benda Yang dimakan itu), maka tidaklah ia berdosa. Sesungguhnya Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.” (Al-Baqarah : 173)

    Reply
  4. muka nanu pun macam hanjing…patutla pun..muke xde cahaya iman…

    Reply
  5. astaghfirullahal azim…
    kucing pun byk yg comel2..anjing jgk yg nak dibelanya..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.