PELAKON Fasha Sanda berang dan menegur tindakan seorang individu yang memberi komen negatif terhadap pemakaiannya di laman sosial pada Ahad.

Fasha, 34, menjelaskan memakai baju menampakkan dada dan berpenampilan seksi hanya dilakukan ketika bekerja dan ia adalah dosanya dengan tuhan.

“Saya pakai baju tu, ketika saya bertugas dan itu dosa saya dengan Tuhan. Kenapa awak yang panas sangat ni?

“Terima kasih. Lagi satu, ini IG saya, suka hati saya nak tutup komen ke nak buka komen ke nak buat apa pun, awak tak payah sibuk,” tulisnya.

Fasha turut memuat naik foto wanita itu yang didakwa menulis komen negatif menegur tentang baju paras dada yang dipakai Fasha pada salah satu foto di Instagram miliknya.

Individu yang menggunakan akaun @Monalizarazali ini meninggalkan komen, mempersoalkan tindakan pelakon itu menutup ruangan komen pada foto tersebut.

Sementara itu, Fasha menganggap tujuan individu itu menulis komen berkenaan hanya untuk meraih perhatian semata-mata.

Selain itu, pelakon Mami Jarum ini turut mengingatkan agar tidak ada lagi netizen yang memberi komen negatif dengan niat untuk membuli artis.

“Tak suka kita, tapi follow kita, suka nak ambik tau pasal kita, nak perhatian, i bagi promosi percuma pada awak. Biar pengikut awak bertambah,” tulisnya.

Loading...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.