Semalam, seorang remaja yang berbadan ‘sado’ berpakaian sekolah menjadi viral di Facebook. Rata rata netizen melahirkan rasa terkejut dan kagum dengan badan ‘sado’ remaja ni. Bukan senang nak dapat badan macam ni. Yelah, badan macam ‘hardcore level’ orang main gym. Dah macam atlet bina badan tau. Tapi, siapa sebenarnya remaja ini?

Remaja ini dikenali sebagai Muhammad Fauzan bin Abd Rashid.

Dia ni rupanya baru berusia 17 tahun. Fuhh. Macam tak percaya kan? Kiranya tahun ni SPM la kan? Katanya bersekolah di SMk Dato Mahmud Paduka Raja 1 Tanah Merah. Orang Kelate rupanya! Siapa nak tips, boleh la cari adik ni kat sekolah. Hehe.

Katanya selepas habis sekolah, memang adik Fauzan nak ceburi dunia bina badan secara ‘fulltime’. Apa apa pun kami ucapkan selamat maju jaya buat adik Fauzan ni.

Jom ushar gambar-gambar ‘sado’ adik Fauzan. Sado habis!

LEAVE A REPLY